Att överleva ännu en vinter

2011-12-07 16:37:07
Jag lade mig aldrig på trottoaren igår, istället gick jag in och drack upp en flaska glögg. Det faller snö utanför fönstret och vintern är här. Jag försöker att blicka framåt, tänka på våren. Det här kommer att bli den första utan dig.

Jag kommer inte få öppna fönstret tillsammans med dig och andas in doften av frisk luft och vårsol. Jag kommer att få göra det ensam. De kommande sjuttio vårarna kommer jag vara ensam. Men jag har lovat mig själv att fortsätta ändå. Varje år ska jag öppna det där fönstret, tänka att jag överlevde ännu en vinter och att jag överlevde ännu ett år utan dig, Amalia.

Kommentarer
Postat av: olivia

det här är den ALLRA FINASTE BLOGGEN JAG VET

2011-12-07 @ 22:03:02
URL: http:///www.jackie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0